Amsterdam RAI

Logo Amsterdam RAIJaarlijks worden er rond de duizend evenementen georganiseerd in het Amsterdam RAI-complex. In totaal komen er elk jaar meer dan twee miljoen bezoekers. In februari 2001 bezocht de 75 miljoenste bezoeker het gebouw sinds de opening in 1961.

AutoRAI 2009

De AutoRAI is een tweejaarlijkse autobeurs. Wat in 1899 begon als een tentoonstelling met overwegend fietsen (er stonden in dat jaar slechts drie auto's op de beurs), groeide uit tot één van de toonaangevende autobeurzen van Europa. Naast de personenauto editie vindt in alle oneven jaren de bedrijfswagen editie van dit evenement plaats in het beursgebouw. Beide beurzen worden georganiseerd door Amsterdam RAI.

Amsterdam RAIRegistratieformulieren

Artic multimedia kreeg van Amsterdam RAI de opdracht een registratiewebsite te ontwerpen en te produceren. Op de site konden geselecteerde bezoekers zich registreren voor de gala/openingsavond van AutoRAI 2009.

 

Na een spectaculaire opening kregen de genodigden de kans om als eerste de beurs te bezoeken.

Illustraties